Gastenboek




Datum: Thu 03/28/19 10:06AM
Van: Jouke en Akke Hoekstra
Plaats: Balk

Bericht: Geweldige service,goede uitleg over de vantage pro en voor zo ver mogelijk was gebruiksklaar gemaakt. Later een datalogger besteld daar hadden wij problemen bij het instaleren op computer maar via de telefoon het probleem opgelost.

Datum: Tue 03/26/19 9:40PM
Van: Marc
Plaats: Beuningen

Bericht: Ik heb een TFA Nexus weerstation en WUS02 uploadserver voor mijneigenweer.nl aanschaft. Ik was al een tijd op zoek om gegevens te bundelen in grafieken en statistieken te zetten, maar miste de benodigde kennis en apparatuur. Na lang speuren kwam ik bij Weerhuisje uit en de keus was toen snel gemaakt door de overvloed aan goede informatie op de website. De zending was snel in huis en installatie ging vrij vlot. Een belletje naar Albert was voldoende om het laatste knelpuntje op te lossen. Top service en vakmanschap!

Datum: Fri 02/15/19 1:58PM
Van: Peter Jongenelis
Plaats: Zwolle

Bericht: Via deze weg wil ik Weerhuisje.nl met name Albert bedanken voor de voortreffelijke service.
Mijn Meteostick is na 2,6 jaar stuk gegaan, waardoor weet ik niet maar hij deed niets meer.
Na testen van alle mogelijkheden met behulp van Albert is het niet gelukt om hem weer aan de praat te krijgen.
Na overleg met Albert de Meteostick op gestuurd naar hem zodat hij ook nog zal kijken naar de werking.
Maar helaas dat had ook geen resultaat. Het was buiten de garantie termijn.
Albert heeft toen gebeld met de leverancier en deze heeft bij mij coulance toegepast.
Ik heb vandaag de nieuwe Meteostick ontvangen en Zwolle Zuid zal spoedig weer in de lucht zijn.
Dit alles door de hulp van Albert BEDANKT ALBERT.

Datum: Wed 02/13/19 7:31PM
Van: Kees Boots
Plaats: Ursem

Bericht: Om te beginnen is het een hele aardige man de heer Gritter behulpzaam met vakkennis en geduld.
Ik had een Davis Vantage Pro gekocht in 1992 en kreeg door dat de temperatuur niet meer deugde en kalibreren lukte ook niet meer dat word een nieuw dacht ik.
Had de site van het Weerhuisje ontdekt en belde er naar toe kreeg de heer Gritter aan de telefoon en legde het probleem voor en kreeg te horen dat waarschijnlijk de temp/hygro sensor stuk was en hij hielp me gelijk om de juiste te bestellen en gaf me ook raad hoe te monteren..
Kreeg hem de volgende dag al binnen en heb hem gemonteerd weer met telefonische hulp van de heer Gritter het is echt een aardige man met vakkennis.
Mijn weerstation doet het weer perfeckt en ik prijs me gelukkig dat ik Weerhuisje.nl ontdekt heb want ik had anders misschien 660 euro uitgegeven aan een nieuwe en nu was ik 74.90 euro kwijt inclusief verzending.

Datum: Wed 02/13/19 11:42AM
Van: Willy Spronk
Plaats: Varsseveld

Bericht: Gisteren m'n weerstation getest omdat er al enkele weken problemen waren met de meting van regen. Gevonden dat de reed switch defect was.
Tijdens een telefoontje naar het weerhuisje werd ik vriendelijk geholpen en geassisteerd om de reed switch op de site te vinden.
Besteld en de volgende morgen netjes verpakt in de brievenbus.
Nu werkt alles weer....
Een 100% tevreden klant.

Datum: Sun 02/10/19 4:37PM
Van: Albert Gritter
Plaats: Hijken

Bericht: Onze reactie op het bericht hieronder.

Erg vervelend dat het apparaat niet aan uw verwachtingen voldoet. U werkt met professionele CO2 apparatuur. Daar kan dit consumentenstation qua nauwkeurigheid en snelheid ("het apparaat heeft tot 5 dagen nodig om aan te passen aan de omgeving" zoals in de handleiding staat). Maar ik snap uw frustratie wel.

Bij retourneren wordt het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten gerestitueerd. Retourneren is voor de klant.

Nogmaals, we vinden het erg jammer dat het apparaat niet aan uw wensen kan voldoen. Maar ook uw feedback is voor ons, en wellicht anderen, belangrijk. Daarom onze dank om uw ervaring te willen delen in ons Gastenboek.

Albert Gritter
Weerhuisje.nl

Datum: Wed 02/6/19 5:32PM
Van: aiad
Plaats: WL2000

Bericht:
de WL2000 is een grote oplichting,Ik koop het om thuis CO2 te regelen,
maar waarden gaan heel snel van het ene uiterste naar het andere, en ik nam een ​​TESTO-apparaat uit mijn werk om te vergelijken,
en ik had 400 ppm verschil toen we onder de 700 ppm waren, en toen de TESTO meer dan 800 ppm aangaf, gaf de WL2000 1700 ppm en meer keer aan, Ik raad het NIET AAN, Ik meldde het en ik kreeg te horen dat het normaal was, omdat de nauwkeurigheid van TESTO duurder is,
bovendien verloor ik geld omdat de terugkeer van het apparaat voor mijn rekening was, Ik moest betalen om ze het apparaat terug te geven, waar de Chinezen per post een naar behoren betaald papier naar het postkantoor stuurden.

Datum: Wed 02/6/19 5:22PM
Van: aiad
Plaats: WL2000

Bericht: le WL2000 est une grosse arnaque, je l'ai acheter pour contrôler le CO2 chez moi, mais les valeurs pa**ent d'un extrême à l'autre très vite. et j'ai pris un appareil TESTO de mon travail pour comparer, et j'avais des différence de 400 ppm quand on était en dessous de 700 ppm, et quand le TESTO indiquait plus de 800 ppm, le WL2000 indiquait 1700 ppm et plus des fois. JE NE VOUS LE RECOMMANDE PAS. je l'ai signalé, et on m'a dit que c'était normal, car la précision de TESTO coûte plus cher. en plus j'ai perdu de l'argent, car le renvoie de l'appareil a été à mes frais, j'ai du payer pour leur retourner l'appareil, là où les chinois envoient par mail un papier dûment payé pour la poste.

Datum: Mon 02/4/19 3:13PM
Van: Gerard
Plaats: Heerenveen

Bericht: Ik ben erg tevreden over de geboden service. Zaterdagochtend gebeld of ik s'middags langs kon komen, geen probleem. Na uitleg van mijn wensen heeft Albert me toch een ander station geadviseerd. De man weet echt waar hij over praat.
Hartelijk dank, ik kom zeker terug.
Groet,

Gerard

Datum: Sun 02/3/19 8:11PM
Van: Koos
Plaats: Beilen

Bericht: s'morgens besteld. Na de middag mijn bestelling reeds voor geconfigureerd gehaald. De zelfde avond klein aanloop probleempje en direct een mail gestuurd. De volgende ochtend direct antwoord en alles werkt nu naar wens. Helemaal tevreden.